موج حملات موشکی – بالستیکی رژیم آدمکشان اسلامی به اسرائیل! خاورمیانه در چنگال خونین دو نیروی تروریستی! ✍️علی جوادی

مقالات

موج حملات موشکی – بالستیکی رژیم آدمکشان اسلامی به اسرائیل!

خاورمیانه در چنگال خونین دو نیروی تروریستی!

جدال دو قطب تروریستی اسرائیل و اسلامیستی و متحدین شان ابعاد تازه و وحشتناکی به خود گرفته است. هر حمله و کشتاری زمینه ساز حملات و کشتاری گسترده تر و مخرب تر است. حملات بعدی زمینه ساز کدام حملات و جنایتی خواهند شد؟ چه تعداد کودک و زن و مردم غیر نظامی باید تکه تکه شوند…؟
این جنگ و کشمکشی تماما ارتجاعی است. ضد انسانی است. هر دو سوی آن پرچمداران کثیف ترین نیروهای جنایتکار جهان معاصر هستند. هر گونه همسویی و هلهله کردن برای هر کدام از طرفین این جدال همراهی با بزرگترین ماشینهای ترور و آدمکشی است. از لوله تفنگ این نیروها تنها خون و جنایت و کشتار و نابودی شلیک میشود.

آنهایی که وعده “دمکراسی” و “آزادی” ایران را در پس این حملات و جنگ میدهند، جناتیکاران و شارلاتانهایی بیش نیستند. دروغ میگویند و ما سابقه جنایتکارانه شان را میشناسیم. کارنامه شان مملو از کشتار و جنایت و نسل کشی است. راه دوری نباید رفت، غره و ویرانی هایش در برابر چشمان است. نابودی لبنان فاز دوم و تکرار سناریوی خونین غزه است. برای رسیدن به اهداف خود حاضرند زندگی و شیرازه جامعه را به نابودی بکشانند.

آنهایی که وعده “نابودی اسرائیل” را میدهند، جنایتکاران اسلامی هستند که از زخم دیرینه بر پیکر مردم فلسطین مانند زالو تغذیه میکنند. سازمان دهندگان یک هلوکاست اسلامی در ایران هستند. تماما از جنس طرف مقابلشان اند. ضد انسانی و جنایتکار. به دنبال اسلامیزه کردن و نکبت زدن به تمام خاور میانه اند.

هر گونه همسویی با هر کدام از طرفین این جنگ و جدال خونین، همسویی با جنایتکاران و آدمکشان زمان معاصر است. ما تنها یک همسویی داریم! همسویی با امر آزادی و برابری و رهایی انسانها از چنگال این وضعیت و حاکمیت جنایتکاران اسلامی و فاشیسم بر سرنوشت و زندگی مان.

سیاست ما در این شرایط وحشتناک ادامه سیاست همیشگی مان است. ما در مقابل این نیروها و در مقابل جنگ و جدال خونین شان بدون هیچ تردیدی می ایستیم. ما خواهان سرنگونی انقلابی رژیم اسلامی هستیم. اگر چه این شرایط پیشبرد امر ما را مشکل تر میکند، اما تغییری در آن ایجاد نمیکند. ما خواهان دولتی غیر قومی – غیر مذهبی و سکولار در اسرائیل هستیم. ما خواهان برسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطینی هستیم. ما خواهان محاکمه تمامی این جناتیکاران هستیم.

باید خیابانها و شهرها را از اعتراض پر کرد. باید…!